A sikeres értékesítők egyik legfőbb tulajdonságaként nem tudok fontosabbat elképzelni mint a hitelesség.
Tegyük fel, hogy vitaminokat árulsz. Dohányzol, éjszakázol, alkoholt fogyasztasz, fakó a bőröd, beesett a tekinteted. Milyen arányban tudnál eladni másoknak a termékedből?
Hasonló eset,mikor az orvos mondja azt hogy diétázz, élj egészségesebben miközben az orvos ujjai sárgák a nikotintól, és arcán is látszik a rendszeres alkoholfogyasztás. Hogyan fogod a tanácsait megfogadni?Vagy láttál már túlsúlyos edzőt konditeremben másokat edzeni?
Az emberek tudtukon kívül megérzik, hogy amit mondasz az rád vall, igaz vagy sem. A kisugárzásod, a mimikád, a beszéded stílusa, a szemed csillogása, a lelkesedésed mind elárulja Rólad, hogy amit értékesíteni akarsz, abban mennyire hiszel. A lelkesedésed, a pozitív kisugárzásod párhuzamos arányban áll azzal, hogy számodra mennyire fontos, hogy ezt az értéket átadd másoknak. Gondolj bele, hányszor ajánlottál egy cipőt, autót, gyógyszert, szakembert barátaidnak teljesen ingyen, mert annyira elégedett voltál azzal, amit adott, és szeretted volna, ha más is megtapasztalja ezt.
Ha nem hiszel abban, amit csinálsz, ha nem tudsz Vele azonosulni, akkor hagyd azt a területet, mert nem leszel benne kiemelkedően sikeres. Nem tudsz olyannal foglalkozni, ami hidegen hagy, amiben nem hiszel, és bárhogy is erőlteted, vagy nagyon gyorsan ki fogsz égni, vagy nem fogsz egyszerűen megélni belőle.
Ha jelenleg értékesítőként olyan termékkel vagy szolgáltatással foglalkozol, ami nem villanyoz fel, keress más területet. Ha pedig most szeretnél sales területre menni, akkor gondosan nézd meg a lehetőségeket, és olyat válassz, amit te magad is szívesen használnál, vagy teljes mértékben hiszel benne, hogy javít a világon, segít az embereknek, és értékesítésével mindenkinek hasznára válik!